Znanstveni in akademski naziv
- doktorica statističnih znanosti (UL FDV, 2017)
- doktorica filozofskih znanosti (UL FF, 2016)
- doktorica kinezioloških znanosti (UL FŠ, 2005)
- docentka za kineziologijo – pedagoški vidik
- izredna profesorica za promocijo zdravja
Poučevanje
- Metodologija pedagoškega raziskovanja
- Kvantitativne in kvalitativne metode v pedagogiki
- Multivariatne statistične analize z uporabo računalnika
- Znanstvenoraziskovalne metode
- Šport in humanistika
- Vzgoja in izobraževanje za zdravje pri otrocih in mladostnikih
- Badminton in fitnes
- Raziskovanje šolske prakse
- Magistrski seminar
Raziskovalni interesi
- kvantitativne metode in statistika, kvalitativna metodologija, integracija metod (mixed methods research)
- promocija zdravja in vzgoja za zdravje pri otrocih in mladostnikih
- gibalna aktivnost in šport – pedagoški, filozofski, antropološki in etični vidiki
- socialni razvoj otrok, učna uspešnost in dejavniki šolske uspešnosti
Aktualni projekti
- Validity assessment criteria for the mixed methods research (Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede, Center za metodologijo in informatiko; International Laboratory for Applied Network Research, Moskva, Rusija)
- The way to success in the elite artistic gymnastics: comparative study between Japan and Slovenia (Okayama University, Okayama, Japonska; Japan Society for the Promotion of Science)
- Factors of academic achievements in university students in Japan and Slovenia: a comparative study of innovative approaches in didactics of higher education teaching (Hiroshima University, Japan)
- Effective health promotion interventions in primary schools: structures and ethical principles: a mixed methods study (Turku University of Applied Sciences, Finska)
- Slovenska identiteta in kulturna zavest v jezikovno in etnično stičnih prostorih v preteklosti in sedanjosti (ARRS, P6-0372)
- Izobraževanje učiteljev kot dejavnik zagotavljanja kakovostnega vseživljenskega učenja v učeči se družbi / v družbi hitrih družbeno – gospodarskih sprememb in negotove prihodnosti (UM PEF, ARRS, J5-9328)
- Analiza primernosti uporabe številčnega ocenjevanja področij športa, glasbene in likovne umetnosti (UM PEF, Pedagoški inštitut)
- SETCOM – Podporna okolja za spodbujanje prečnih kompetenc v vzgoji in izobraževanju (UM PEF, UM FNM, University Nord, Norway Grants)
- Nacionalne raziskava o telesnem, duševnem in spolnem nasilju na delovnih mestih v zdravstvu (Zbornica zdravstvene in babiške nege Slovenije, Delovna skupina za nenasilje)
- Zakaj so otroci uspešni v šoli? – Razvoj socialnih spretnosti, obvladovanje vedenjskih težav in krepitev duševnega zdravja pri učencih v drugem in tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovno šole
Aktualna članstva v nacionalnih in mednarodnih združenjih
- Statistično društvo Slovenije
- Slovensko društvo za filozofijo športa
- Pedagoška mreža UM
- The International Association for the Philosophy of Sport
- Mixed Methods International Research Association
- Zbornica zdravstvene in babiške nege Slovenije – Zveza strokovnih društev (zunanja strokovnjakinja za področje raziskovanja in statistike)
Publikacije
ZURC, Joca, LAAKSONEN, Camilla. Effectiveness of health promotion interventions in primary schools : a mixed methods literature review. Healthcare. 2023, vol. 11, no. 13, pp. 1-21. ISSN 2227-9032. DOI: 10.3390/healthcare11131817.
ZURC, Joca, PLANINŠEC, Jurij. Associations between physical activity and academic competence : a cross-sectional study among Slovenian primary school students. International journal of environmental research and public health. [Online ed.]. 2022, vol. 19, no. 2, pp. 1-18. ISSN 1660-4601. DOI: 10.3390/ijerph19020623.
ZURC, Joca, JELOVČAN, Giuliana, ŠTEMBERGER, Vesna. The role of physical/sporting activities in coping with behaviour problems among primary school students. Journal of Elementary Education. Dec. 2022, vol. 15, no. 4, pp. 409-425. ISSN 1855-4431. DOI: 10.18690/rei.15.4.409-425.2022.
ZURC, Joca. Ethical aspects of health and wellbeing of young elite athletes : conceptual and normative issues. Synthesis philosophica. International ed. 2019, vol. 34, no. 2, pp. 341-358. ISSN 0352-7875. DOI: 10.21464/sp34207.
ZURC, Joca. Integrating quantitative and qualitative methodology in health science research : a systematic review. Slovenian Journal of Public Health. 2013, vol. 52, no. 3, pp. 221-235. ISSN 0351-0026. DOI: https://doi.org/10.2478/sjph-2013-0023
ZURC, Joca, RHIND, Daniel, LANG, Melanie. Safeguarding children from violence and abuse in Slovenian sport. V: LANG, Melanie (ur.), HARTILL, Mike (ur.). Safeguarding, child protection and abuse in sport: international perspectives in research, policy and practice. London & New York: Routledge, 2014. pp. 78–87.