Poučevanje
- Psihologija glasbe
Raziskovalni interesi
- zanos
- izvajalska anksioznost
- uspešnost glasbenega nastopanja
- glasbene preference
- učinki glasbe na celostni razvoj posameznika
- učinki petja na psihično blagostanje
Aktualni projekti
- Primerjava doživljanja zanosa med vrhunskimi glasbeniki in vrhunskimi športniki
- Mednarodna raziskava glasbenih preferenc v povezavi s subjektivnim blagostanjem, vrednotami in funkcijami glasbe
Publikacije
HABE, Katarina, TEMENT, Sara. Flow among higher education teachers: a job demands-resources perspective = Zanos pri visokošolskih učiteljih z vidika delovnih zahtev in delovnih virov. Psihološka obzorja: slovenska znanstveno-strokovna psihološka revija, 15. apr. 2016, letn. 25, str. 29–37.
HABE, Katarina, TEMENT, Sara. Kako spodbujati zanos pri visokošolskih učiteljih? = How to promote flow among higher education teachers?. V: AŠKERC VENIGER, Katarina (ur.), et al. Izboljševanje kakovosti poučevanja in učenja v visokošolskem izobraževanju: od teorije k praksi, od prakse k teoriji = Improving the quality of teaching and learning in higher education: from theory to practice, from practice to theory. Ljubljana: Center RS za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja. 2016, str. 1–10.
HABE, Katarina. Mozartʼs music: a universal language for the human brain?. V: KENNEDY, Victor (ur.), GADPAILLE, Michelle (ur.). Symphony and song: the intersection of words and music. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars. 2016, str. 51–74.