Poučevanje
- Statistika za psihologe
- Višji spoznavni procesi
- Pedagoška psihologija II.
- Izbrana poglavja iz psihologije
- Psihometrija
- Klinična nevropsihologija
Raziskovalni interesi
- Delovni spomin
- Stres in kognitivne sposobnosti
- Psihološka metodologija
Aktualni projekti
- Nevrofiziološko in kognitivno profiliranje vozniških sposobnosti (ARRS št. L2-8178)
- Kognitivni in psihofiziološki vidiki stresa in izgorelosti
- Upravljanje z mejami med delom in zasebnim življenjem in izgorelost: Preučevanje povezovalnih mehanizmov in robnih pogojev
Publikacije
HORVAT, Marina, KOŠIR, Katja. Socialna sprejetost nadarjenih učencev in učencev z dodatno strokovno pomočjo v osnovni šoli = Social acceptance of gifted pupils and pupils with additional professional help in elementary school. Psihološka obzorja : slovenska znanstveno-strokovna psihološka revija, ISSN 2350-5141. [Spletna izd.], 2013, [Letn.] 22, str. 156-166.
KOŠIR, Katja, HORVAT, Marina, ARAM, Urška, JURINEC, Nina. Is being gifted always an advantage? : peer relations and self-concept of gifted students. High ability studies, ISSN 1359-8139, 2016, vol. 27, no. 2, str. 129-148.