Pristopi za razvijanje ustvarjalnih potencialov nadarjenih v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu: nacionalna in mednarodna primerjalna analiza in raziskovalno-podprta priporočila

Oddelek za psihologijo Raziskovalni projekti
Šifra projekta
V5-24062
Začetek projekta
1. 11. 2024
Konec projekta
31. 10. 2026
Financer
ARIS, Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje in Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije
Vrednost
60,000 EUR
Sredstva UM
6,000 EUR
Koordinator
Pedagoška fakulteta UL
Partnerji

Pedagoški inštitut, Filozofska fakulteta UM, Pedagoška fakulteta UM

Vodja na FF
prof. dr. Karin Bakračevič
Člani na FF
prof. dr. Karin Bakračevič

Povzetek

Projekt naslavlja do sedaj v slovenskem prostoru še neraziskano področje spodbujanja ustvarjalnih potencialov nadarjenih otrok in mladostnikov znotraj vzgojno-izobraževalnega sistema, pri čemer ga vodijo štirje temeljni cilji:

1. analizirati obstoječe stanje in identificirati potrebe na področju razvijanja ustvarjalnih potencialov nadarjenih otrok, učencev, dijakov in študentov v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu,

2. analizirati stanje na področju razvijanja ustvarjalnih potencialov nadarjenih v izbranih državah oz. mednarodnem prostoru, vključno z analizo ustvarjalnih dosežkov v raziskavi PISA,

3. izdelati temeljna nacionalna strokovna in sistemska priporočila za vzpostavljanje pristopov/izboljšav na področju pristopov za razvijanje ustvarjalnih potencialov nadarjenih v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu in

4. razširjati projektne rezultate za doseganje ciljev nacionalnega razvoja.

Skip to content