TR-ERM – Vzpostavitev izvedbenih pogojev za izkustveno izobraževanje za trajnostni razvoj

Center za ekoremediacije (ERM) Oddelek za geografijo Drugi projekti iz Evropskih strukturnih skladov
Šifra projekta
C3311-10-889005
Začetek projekta
1. 1. 2010
Konec projekta
31. 12. 2012
Financer
Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za šolstvo in šport
Program
Operativni program razvoja človeških virov za obdobje 2007-2013, razvojna prioriteta »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«
Koordinator
Univerza v Mariboru, Filozofska fakulteta, Mednarodni center za ekoremediacije
Partnerji

Razvojna agencija Kozjansko; Energetska agencija za Podravje – Zavod za trajnostno rabo energije; Zavod za razvoj in izboljšanje infrastrukture ter socialnega okolja RISO.

Vodja na FF
red. prof. ddr. Ana Vovk Korže
Bistvo projekta je izobraževanje za trajnostni razvoj in pristop k odgovornemu odnosu do naravnih virov, kar omogočajo ekoremediacije. V okviru projekta postavljamo izobraževalne poligone in učne točke za raziskovanje, učenje in poučevanje v različnih delih Slovenije. Mladim želimo ponuditi avtentično okolje za pridobivanje neposrednih izkušenj v naravi. Pomembno je izkustveno izobraževanje v realnem regionalnem okolju in v povezavi z globalnimi problemi, vezanimi na vodo, prst in biodiverziteto. Mladi si na učnih poligonih pridobivajo izkušnje timskega dela, lastnega raziskovalnega dela, problemskega pristopa in sodelovanja z lokalnimi skupnostmi. Pri terenskem delu so jim na voljo e-gradiva.
Učilnica v naravi v Dravinjski dolini je že umeščena v Evropsko učilnico v naravi. Z mednarodnimi izkušnjami želimo lokalne specifične razmere prenesti na evropski nivo in s tem odpreti Slovenijo kot evropsko učilnico v naravi.
S projektom za različne ciljne publike razvijamo naslednje kompetence:
  • Razumevanje prostora in njegovih sestavin, okoljskih problemov ter procesov v naravi in možnosti njihove uporabe za varovanje in obnovo okolja kot razvojne priložnosti za lokalne skupnosti.
  • Razumevanje trajnosti preko okoljskega, ekonomskega in družbenega vidika.
  • Poznavanje pomena izobraževanja javnosti za skladen trajnosti razvoj.
  • Poznavanje IKT tehnologije in projektnega dela s področja ekoremediacij kot orodja za trajnostni razvoj.
  • Obvladanje okoljskih ciljev in njihovega doseganja z ekoremediacijami (ERM).
  • Obvladanje pomena zavarovanih območij in ekološko pomembnih območij kot potencial regije za trajnostni razvoj lokalnih skupnosti.
  • Obvladanje sodelovanja z javnostjo pri načrtovanju razvoja na lokalni ravni.
  • Razumevanje interakcij med fizičnimi in družbenimi dejavniki v okolju.
Skip to content