Razvojni cilji znanstvenoraziskovalne dejavnosti Univerze v Mariboru 2023 – 2027 (RSF ZRD UM 2023 –2027)
Program
Študentski izzivi Univerze v Mariboru (ŠI:UM 2025)
Vrednost
14.077,20 EUR
Partnerji
AVTO KOLETNIK d.o.o.
Vodja na FF
red. prof. dr. Vlasta Kučiš (pedagoška mentorica pri projektu) in izr. prof. dr. Natalia Kaloh Vid (pedagoška somentorica pri projektu)
Člani na FF
8 študentov
Projektno nalogo smo zasnovali v sodelovanju z mariborskim podjetjem AvtoKoletnik d.o.o., ki nudi prodajo in servis avtomobilov. Podjetje ima spletno stran zgolj v slovenščini, kar ocenjujemo kot pomanjkljivo, saj je večjezična in ustrezna vizualna komunikacija na globalnem in konkurenčnem trgu pri prodaji in servisu avtomobilov pomembna iz več razlogov. Podjetje lahko z večjezično spletno stranjo poveča svoje prodajne zmogljivosti in doseže širši krog potencialnih kupcev, postane bolj konkurenčno, saj morebitne stranke, ki ne govorijo slovenskega jezika, lahko najdejo informacije v jeziku, ki ga razumejo (angleščina). Večjezična spletna stran povečuje možnost, da se bodo tudi tujejezični kupci odločili za nakup ali servis pri AvtoKoletnik d.o.o. in prispeva k mednarodni prepoznavnosti podjetja. Pri projektu sodelujejo študentje z Oddelka za prevodoslovje in slovenščine, medijskih komunikacij in marketinga. Pregledali in posodobili bomo obstoječe besedilo v slovenščini in ga nato prevedli v angleščino, ki velja kot lingua franca 21. stoletja. Študentje s FERI in medijskih komunikacij bodo predlagali nove vizualne rešitve glede oblikovanja spletne strani, študentje EPF pa opozorili na pomen ustrezne marketinške zasnove. Na ta način bomo poskušali preoblikovati in posodobiti obstoječo spletno stran, saj je cilj podjetja kot tudi projektne skupine, da bi dosegli večjo mednarodno prepoznavnost storitev, ki jih nudi AvtoKoletnik. Pri projektu se bomo seznanili s trendi na domačem in tujem trgu glede prodaje avtomobilov, kakor tudi z vizijo podjetja, ki bo osnova za novo vizualizacijo spletne strani, ukvarjali se bomo z lokalizacijo in transkreacijo obstoječe ponudbe in jo prilagodili določenemu trgu, jeziku, kulturi in zakonodaji. Ko govorimo o večjezičnem, vizualnem in marketinško zasnovanem spletnem pristopu, gre pri kupcu tudi za krepitev zaupanja v podjetje, saj je pri nakupu ali servisu avtomobila ključnega pomena informacija v jeziku, ki ga stranka razume.