Namen projekta BLUE TOURISM je, da mrežo bodočih lokalnih svetovalcev izobrazimo s potrebnimi kompetencami, da lahko podprejo in svetujejo malim turističnim podjetjem na vodnih območjih, da postanejo bolj trajnostna in konkurenčna s strateško usmeritvijo v naslednja področja: 1. Trajnostni turizem in cilji trajnostnega razvoja (SDG); 2 Etika in družbena odgovornost; 3. Naravna in kulturna dediščina; 4. Konkurenčnost in trajnostni razvoj lokalnih podjetij; 5. Inovacije in digitalna preobrazba; 6. Mreženje in lokalna partnerstva; 7. Blagovne znamke in digitalno trženje; 8. Internacionalizacijska strategija.
Cilji projekta BLUE TOURISM so vzpostavitev mreže bodočih lokalnih svetovalcev, ki bodo podpirali razvoj interaktivnega e-portfelja, ki bo vseboval študije primerov, strategije in primeri najboljših praks.
Ti lokalni svetovalci bodo prav tako podpirali razvoj in izvedbo programa usposabljana (eUčenje), ki bo na voljo majhnim turističnim podjetjem, da bodo lahko postala trajnostna in konkurenčna. Prav tako bodo posneti akcijski videi, ki bodo služili kot inspiracija.
Projekt BLUE TOURISM je priložnost za ponovni razmislek o turizmu kot celoti in da se bolj odločno premaknemo od starih turističnih modelov proti že obstoječim trajnostnim turističnim modelom.