RENEWTEACH – Competences of Pre-Service Teachers through STE(A)M-based Renewable Energy Curriculum

Center za ekoremediacije (ERM) Oddelek za geografijo Erasmus+
Šifra projekta
2021-1-TR01-KA220-HED-000027614
Začetek projekta
28. 2. 2022
Konec projekta
27. 2. 2024
Financer
Evropska unija
Program
ERASMUS+ Partnerstva za sodelovanje na področju visokošolskega izobraževanja
Vrednost
221.515,00 EUR
Sredstva UM
48.035,00 EUR
Koordinator
BURSA ULUDAG UNIVERSITESI, Turčija
Partnerji

Osmangazi Ilce Milli Egitim Mudurlugu (Turčija); GAZI UNIVERSITESI (Turčija); UNIVERSITATEA DIN BUCURESTI (Romunija); SOCIACION DE LA INDUSTRIA NAVARRA (Španija); Univerza v Mariboru, Mednarodni center za ekoremediacije (Slovenija)

Vodja na FF
red. prof. ddr. Ana Vovk
Člani na FF
asist. Danijel Davidović, asist. Tadej Todorović

Namen projekta RENEWTEACH je razviti kapacitete za visokošolski izobraževalni sektor v partnerskih državah. Na ta način se bodo razvile digitalne in STEAM veščine bodočih učiteljev v kontekstu OVE (obnovljivi viri energije), kar jih bo pripravilo za OVE. Razvoj okolju prijaznega ravnanja bodočih učiteljev ter digitalnih in STEAM veščin se bo odražal v njihovem poučevanju in poklicnem življenju. Ker se bo to širilo preko učencev širilo v druge skupine (vrstniki, starši itd.), bo na ta način možno premostiti tudi predsodke, ki preprečujejo družbeno sprejemljivost OVE. Ker bodo izdelki RENEWTEACH-a na voljo partnerskim državam in zunanjim uporabnikom, bo veliko bodočih učiteljev in učiteljev tudi imelo dostop do vsebin preko spleta, zaradi česar se bodo lahko spoprijeli z nevarnimi razmerami, ki jih je povzročil COVID-19 v izobraževalnem okolju. Zahvaljujoč industriji in partnerjem se pričakuje, da bo projekt RENEWTEACH ustvaril sinergijo med različnimi segmenti, kot so NVO-ji, učitelji, akademiki in oblikovalci politik.

 

PR1- Razvijanje učnega načrta in izobraževalnega programa za bodoče učitelje

Za razvoj učnega načrta OVE na osnovi STE(A)M veščin je potrebo razviti vsebine, znotraj katerih bodo STEM veščine integrirane v kontekstu OVE. Za identifikacijo tematik učnega načrta bo uporabljena metodologija od spodaj navzgor. S pomočjo delfske metode bomo iskali mnenja znanstvenikov, podnebnih znanstvenikov, psihologov specializiranih za tveganja in inženirjev ter akademikov, ki se ukvarjajo z OVE. Z njimi bomo opravili intervjuje glede in tako ugotovili, kaj bi naj bilo vključeno v učni načrt za OVE. Iz teh intervjujev bomo oblikovali in definirali tematike. Potem bomo izvedli analizo vsebine, kjer bomo pregledali relevantno literaturo. Znotraj analize vsebine bodo na podlagi študij s področja OVE definirane tematike, ki bi morale biti vključene v učni načrt (npr. nujne informacije povezane z OVE). Nato bodo tematike, ki smo jih pridobili na podlagi delfske metode in analize vsebine, združene v vsebinski del učnega načrta. Akademska ekipa UU (Univerza Uludag) je v preteklosti že izvajala raziskave na področju OVE. Prav tako ima ekipa izkušnje z razvojem učnega načrta in metodologijo od spodaj navzgor iz preteklih KA2 projektov in nacionalnih TUBITAK projektov. Zato bo UU vodja tega PR (projekti rezultat). Vsi partnerji so vključeni v razvojno fazo – v razviti učni načrt želimo vključiti povratne informacije iz različnih sektorjev. Ta del projekta bo trajal 8 mesecev.

PR2- Razvoj multimedijskih spletnih učnih vsebin in materiala

PR2 je osnovan na podlagi zahtev, ki so bila oblikovana v PR1. Na kratko, najpomembnejša zahteva PR2 je komplementarnost tega k PR1. Zahvaljujoč učnemu načrtu (PR1), razvitemu na podlagi STE(A)M, o obnovljivih virih energije in multimedijskih spletnih učnih vsebinah in materialih (PR2), ki vključuje praktično rabo tega učnega načrta, bodo imeli bodoči učitelji (BU) novi učni načrt. Učni material bodo uporabljeni kot orodja, ki omogočajo STEAM integracijo v OVE skozi inovativno pedagogiko, kot na primer praktično in raziskovalno delo, učenje z raziskovanjem itd. V skladu s tematikami učnega načrta (PR1) bo pripravljen okvir za učenje in poučevanje, ki vključuje kognitivne, dejanske in spretnostne dosežke. Ta okvir za učenje in poučevanje bo služil kot vodič glede tega, kateri rezultat (kognitivni, dejanske, spretnostni) bo pridobljen preko katerega učnega materiala. Učni materiali bodo zasnovani v skladu z izdelanim vodičem kot rezultat okvirja za učenje in poučevanje. Vsi učni material bodo bodočim učiteljem predstavljeni na digitalni platformi. Digitalno oblikovane aktivnosti, kot na primer animacije in simulacije. Na primer, tipska izvedba aktivnosti, ki uporabniku prikazuje dele vetrne turbine v kombinaciji z animiranim okoljem, bo vključena v ta projektni rezultat.

PR3 Razvoj orodja za ocenjevanje bodočih učiteljev

Razvito bo orodje za refleksijo in ocenjevanje, katerega cilj bo ugotavljanje znanja, veščin, odnosov in vrednot bodočih učiteljev, vključenih v projekt. Razvito orodje ne bo vključevalo zgolj ocenjevanja znanja in veščin (kritično mišljenje, sistematičnega razmišljanja in STEAM itd.), ampak tudi mehanizme, ki spremljajo razvoj vrednot in odnosa. Prav tako bo vsebovalo vprašanja odprtega tipa, preko katerih bodo bodoči učitelji lahko navedli svoja iskrena mnenja.

PR4 Razvoj vsebin za spletno platformo in nabor najboljših praks

Partnerji, ki sodelujejo v projektu v PR4, imajo institucionalne zahteve. Bodoči učitelji, ki sodelujejo v našem projektu, potrebujejo sistem za upravljanje učenja, preko katerega imajo dostop do vseh PR-ov, ki jih bo razvil Renewteach. Na ta način bodo bodoči učitelji imeli dostop do vseh izdelkov projekta, kot je učni načrt, učni materiali, orodje za samoocenjevanje itd. Prav tako bodo bodoči učitelji lahko uporabili svoje izkušnje in znanje glede PR-ov globalno in lokalno. V skladu s to zahtevo bo razvit nabor najboljših praks, kjer se bodo na spletnem portalu delile izkušnje, znanja in predlogi za rešitev. Ker je spletni portal v digitalni obliki, bo to hkrati prispevalo k razvoju digitalnih kompetenc sodelujočih v projektu.

Predstavitev LTTA Turčija

Skip to content