Študentkam in študentom Univerze v Mariboru je za lažji študij omogočena uporaba številnih orodij. Na tej povezavi so predstavljene tako storitve informacijskega sistema UM kot storitve zunanjih ponudnikov. Dostop do storitev je mogoč z digitalno identiteto UM.
Povezave za študentke in študente
Storitve, ki so na voljo študentom:
- MS Teams namizna in spletna aplikacija,
- OneDrive namizna in spletna aplikacija,
- Microsoft 365 namizna in spletna aplikacija,
- fakultetni Moodle,
- fakultetni intranet na SharePoint-u (dostop do gradiv fakultetnih organov).
Za vse študente je za vpis v vse Microsoftove in ostale storitve zahtevana večfaktorska avtentikacija (MFA) – za prijavo sledite navodilom na zaslonu. Za drugi faktor je priporočena mobilna aplikacija Microsoft Authenticator. V primeru težav s prijavo se obrnite na fakultetne IKT koordinatorje.
Študentje ste k spremembi gesla za vašo digitalno identiteto pozvani. Če še tega niste uredili, je na https://www.linkedin.com/pulse/izbira-varnega-gesla-jernej-pangersic-owmvc/ nekaj nasvetov pri izbiri novega gesla. Geslo mora biti edinstveno in kompleksno (vsaj 12 znakov + kombinacija simbolov, številk in črk).
Študentom je omogočen dostop do e-pošte. Nabiralnik je dosegljiv na https://outlook.office.com. Prijavite se s svojo digitalno identiteto.
Menjava naprave za Microsoft Authenticator
V kolikor imate namen menjati telefon, boste morali prenesti pravice Authenticatorja iz stare naprave v novo.
Po prenosu podatkov, aplikacij in nastavitev v novo napravo, stare naprave ne ponastavite tovarniško.
Na novi napravi zaženite Microsoft Authenticator in dodajte službeni/šolski račun. Izberite opcijo vpis in izvedete prijavo na novi napravi, enako kot v AIPS. Ko prijava pokaže dvomestno število, ga vtipkate v stari napravi. Tako omogočite večfaktorsko avtentikacijo na novi napravi.
Šele potem se stara naprava tovarniško ponastavi.

